Wordness till opassande!

Jag har gått runt och funderat över senaste dagarnas bråk inom Piratpartiet, och tänkte faktiskt idag sammanfatta vad jag tycker. Så dimper jag ned på opassande i vanlig ordning, och där finns mina känslor så tydligt formulerade att jag inte behöver säga något mera 😉

#wordness* på dig emma opassande! Du är så viktig för Piratpartiet och för mitt engagemang personligen att jag nu väljer att se det som att Piratpartiet är på väg att göra en nytändning.

Och jag ska följa hennes exempel och donera 1000:- redan idag. Ypperligt bra initiativ detta ”500 bäckar små” Skivad Lime!

Nu reser vi segel!

Taggar: , , ,

* #wordness-taggen verkar ha blivit kidnappad av en hiphop-snubbe. Kul

5 Responses to Wordness till opassande!

  1. Ja, Olof; den senaste tidens interna trassel i pp känns inte bra.
    Det behövs att ni hissar segel nu, ger er in i striden.

    http://lars-ericksblogg.blogspot.com/2010/03/askgra-eller-gredelin-lika-illa.html

  2. Olofb skriver:

    LE, ja det har varit väldigt fokus inåt i PP ända sedan riksdagslistevalen i höstas. Hoppas PP kan gå vidare, partiet har trots allt en uppenbar roll att spela kommande mandatperiod.

    Själv har jag påbörjat en retorikkurs, den känns väldigt givande. Så snart kan jag börja skicka in insändare och debattartiklar och ha mer än noll procents chans att få in dem i tidningarna 😉

  3. […] Scaber Nestor, Kapten TOQig, Gonte, Mab, Maloki, Zidz, Elmlund, Widham, Tvivlaren, Opassande, OlofB[eta], J-O, Mia, Drottningen, Josh, Ensson, Isberg, Juristen, Anna Troberg, MiNi och säkert flera till […]

  4. […] emma Under avdelning wordness hamnar Joakims kommentar till mitt föregående inlägg. (Kudos till Olof B för taggen #wordness.) Kommentaren förtjänar att lyftas fram i all sin härlighet och fick bli ett […]

  5. […] genom att få 500 medlemmar och sympatisörer att skänka en tusenlapp vardera. På bara någon dag har en rad medlemmar gått ut och lovat donera och när jag skriver det här är det donerade beloppet […]

Lämna en kommentar