Olof frågar Johnny om ett icke-PP-seminarie

8 kommentarer till Olof frågar Johnny om ett icke-PP-seminarie

  1. jeffer skriver:

    Toppen🙂 Visar vad man kan göra med en videokamera – hyfsat ljud också. Det här måste vi fortsätta med – göra våra egna reportage och minidokumentärer. Etablerade media fryser ut oss – men vi har internet och det har de inte tagit ifrån oss – ännu…

  2. Mia* skriver:

    Word!🙂 Det här formatet gillar jag verkligen, mer sånt!

    Nu ska jag kolla på de tidigare videosnuttarna – fattar inte att jag missat att hålla koll på din blogg. Mutter.

    Och så är jag lite avis på Joshen (och andra, säkert) som får fraternisera med dig.

  3. […] att ha lagt upp den tog Olof och jag ett litet eftersnack framför kameran, och sedan packade vi ihop oss för att komma ner på stan för en kvällsrunda […]

  4. Olofb skriver:

    Tack för positiv kritik🙂

    Det kommer mera..

  5. […] olika Riksdagskandidater. Bland annat har Andreas och Ola kommenterat 6% i Sifo, Olof pratade med Johnny om ett seminarie som inte var PP-politik, och Amelia blir tillfrågad om Bryssel. Igår intervjuade han även mig om […]

  6. […] och Ola kommenterat 6% i Sifo, Olof pratade med Johnny om ett seminarie som inte var PP-politik, och Amelia blir tillfrågad om Bryssel, medan Anna och Gun pratar om […]

  7. sex skriver:

    Pretty great post. I just stumbled upon your blog and wished to mention that I’ve truly enjoyed surfing around
    your blog posts. After all I will be subscribing for your feed and I hope
    you write again very soon!

Kommentera

