Flattrrrrrr!

Så har jag äntligen sparkat igång mitt Flattr-konto. Det var ett mailutskick från flattr-gänget som fick mig att kolla upp om det fanns alternativ* till PayPal eller VISA-via-PayPal nuförtiden. Och det fanns det!

Ute till höger ser du en diskret ”flattr this”-bild, och på vissa inlägg har jag lagt in flattr-länkar. T.ex. 10-minuters-regeln och videoinlägget nedan.

Jag står i tacksamhetsskuld till Marie ”maloki” Axelsson som gett mig support över en timme för att få allt att funka!🙂

* anledningen att jag ville ha alternativ till PayPal är att mitt konto där strulat något ofantligt, bl.a. har PayPal velat få mig att skicka PDF-scanning av en ”elräkning eller motsvarande”. Orka..

5 kommentarer till Flattrrrrrr!

  1. Olofb skriver:

    Woha!! Tack Joshen!!🙂

  2. maloki skriver:

    wroom wroom! Du borde ju ha sagt vilket awesome inlägg jag skrev, men okej😉

  3. maloki skriver:

    Välkommen in i Värmen av Flattr!!!😀

  4. OlofB skriver:

    maloki! Jo du har rätt, ditt inlägg är jättebra introduktion till the flattr universe!😉

Kommentera

