Mölndalspirater, hjälp mig!

Jag behöver hjälp med passen på valdagen, nu på söndag. Under dagen finns tre pass, 8-12, 12-16 och 16-21. Jag har tre vallokaler att ta hand om, och endast c:a 40% av passen är bokade. Jag kan tyvärr inte befinna mig på två platser samtidigt😦

Uppgiften är helt enkelt bara att synas, man får inte prata politik. Och såklart se till så att valsedlarna finns på rätt plats i lokalen!

Kontakta mig om du vill hjälpa till, eller boka direkt på piratpartiet.se. Tänk på att du måste ha valsedlar senast på lördag för att kunna stå förstapasset! Det är också vettigt att kunna kontakta mig via mobil, så droppa ett mail redan nu (du ser min mailadress i högerspalten på denna blogg).

Taggar: politik, piratpartiet, eu-val, euval

Kommentera

