500:- till den som spelar in SVT24 11:45-13:30!

Detta är en viktig demokratifråga för Sverige! Det är den del som inte finns tillgänglig för oss ännu. De två och en halv första timmarna finns redan inspelade och tillgängliga.

Centerupprorets FRA-hearing sänds mellan 9.30-13.30. Arrad av Erik Hultin.

Skriv gärna en kommentar om du planerar göra det. Jag har inte tillgång till inspelningsutrustning, tyvärr.

Jag är beredd att betala 500 svenska riksdaler till den som spelar in detta!

Läs även andra bloggares åsikter om 

7 kommentarer till 500:- till den som spelar in SVT24 11:45-13:30!

  1. Erik Hultin skriver:

    Käckt och lämpligt att ett tekniskt fel inträffade vilket tydligen omöjliggjorde sändning av den sista halvtimmen.

  2. Olof Bjarnason skriver:

    Jag har mailat Mattias på SVT24 om det, och det faktum att de snodde 3-4 minuter varje heltimme. Dessutom började de 7-8 minuter sent på morgonen. Så det saknas c:a 30 + 3*4 min dvs. i runda slängar tre kvart. Helt otroligt! Jag är inte konspiratoriskt lagd men det var jävligt dåligt av SVT24 måste jag säga …

    Kan du ge ett kort referrat av de sista 30 minuterna..?

  3. Erik Hultin skriver:

    Nja, inte sådär på rak arm. En sak vet jag dock, och det är att där ligger bl.a. slutfrågan som Martin Ådahl ställde till de sakkunniga.

  4. Jens O skriver:

    Kan svt24 vara så pass oprofessionella, så de klantar till det så illa?

  5. Olof skriver:

    Dessutom så hade de INTE uppehåll idag när de ÅTERIGEN sände Forum FRA för andra gången… Jag förstår bara inte vad de håller på med …

  6. Jens O skriver:

    Något positivt som media även nu har missat,
    är att ”De 6”, nu har offentligt låvat, till att rösta mot FRA-lagen.

  7. objarni skriver:

    Hörde det hos Klamberg. Jag är dock skeptiskt tills jag hör något konkret uttalande från de sex … t.ex. i gammelmedia eller på deras egna bloggar!

Kommentera

